Nogmaals mijn grote waardering voor niet alleen de leden van de werkgroep, maar ook voor alle vrijwilligers en medewerkers die hun steentje aan dit succes hebben bijgedragen. Pure reclame voor DOVO. Ook al was het soms wat lastig om je te kunnen vinden in en begrip te krijgen voor de getroffen maatregelen. Maar laten we vooral met elkaar de regels zo goed mogelijk na blijven leven. Grote waardering ook naar onze leden, die te maken kregen met allerlei ingrijpende maatregelen. Leden en ook sponsors die ondanks alles DOVO trouw zijn gebleven. Bedankt! En je zou het bijna vergeten.
NIEUWE GEZICHTEN IN DOVO 1 De selectie van DOVO 1 is afgelopen zomer flink ververst. Er zijn in totaal tien nieuwe gezichten te bewonderen. We stellen de nieuwkomers voor. 47. NICK DE BONDT Nick de Bondt heeft deze zomer de overstap gemaakt van HHC Hardenberg naar DOVO. De nu 26-jarige aanvaller speelde in het verleden onder meer voor Ajax, Go Ahead Eagles, De Treffers en Spakenburg. “Maar nu speel ik dus voor één van de grootste verenigingen in deze regio.
GVVV treft NEC in thuisduel KNVB-beker - XON 10 nov 2023 — VEENENDAAL - De Veenendaalse voetbalvereniging GVVV treft in een thuisduel NEC Nijmegen tijdens de Toto KNVB-beker. Dat heeft de KNVB aan ...
JOHAN BLAD 18. Mijn naam is Rene van Beek, getrouwd met Brenda en vader van Bart en Jelle. In het dagelijks leven ben ik supermarktmanager bij de AH XL in Nijmegen Dukenburg. Sinds afgelopen juni ben ik bestuurslid accommodatie en projecten van DOVO: iets waar ik trots op ben! Want de vv DOVO is mij met de paplepel ingegoten: mijn vader Gerard is als speler en trainer altijd erg betrokken geweest bij onze mooie club. Zelf heb ik er tot mijn 18e gevoetbald.
Supportersvereniging NEC(@svnec) Op woensdag 20 december speelt NEC voor de KNVB beker tegen GVVV uit Veenendaal. NEC Nijmegen Transfermarkt. 팔로우.
Heb de hele jeugd van DOVO doorlopen en ook jaren in de senioren gespeeld. Tegenwoordig ben ik actief bij de 35+ op vrijdagavond. Ik heb twee zoons, die dit seizoen actief zijn in de onder 9 en onder 10 van DOVO. Leuke bijkomstigheid is dat deze twee mannen al sinds hun geboorte lid zijn van DOVO. Een echte uitdaging Sinds juni 2020 ben ik actief in het bestuur van DOVO, met als portefeuille de horeca. Dat is in deze tijd van corona een echte uitdaging.
nl SNEL EN BETROUWBAAR Waardevolle documenten - Cruciale onderdelen - Kwetsbare producten… Onderstaande bedrijven zullen voor het 1e elftal van DOVO ook voor het seizoen 2019-2020 de vrijetijdskleding sponsoren. Hiermee zijn de staf en selectie verzekerd van een representatieve outfit waarin ze zich voor en na de wedstrijd uitstekend kunnen vertonen.
Na korte uitstapjes naar Kozakken Boys en ASWH speelt Jordie nu alsnog in het rood-wit in Veenendaal. “Destijds voelde ik me al prima thuis bij DOVO. De kans die ik kreeg bij Telstar om mijn eerste profcontract te tekenen kon ik niet laten lopen. Maar nu ben ik weer terug en kan ik afmaken waar ik toen aan begonnen was. ” Jordie komt uit een echte voetbalfamilie. Zus Michelle speelde in de Eredivisie voor Achilles ’29 en broer Jannick is scheidsrechter in het betaald voetbal. 50. GINO DIX De 26-jarige Gino Dix waagde deze zomer de overstap van derdeklasser SVW in Gorinchem naar derdedivisionist DOVO in Veenendaal.
GVVV Veenendaal vs N.E.C. live stream ⋊ GVVV Veenendaal vs Online live uitzendingen bekijken op je gadget. De wedstrijd GVVV Veenendaal - N.E.C. live online op azscore.com begint op tijd en wordt begeleid door video- en ...
Supportersvereniging NEC | Nijmegen Komt allen kijken en Delen = Lief!. Bir 1 kişi ve şunu diyen bir yazı beker tegen GVVV uit Veenendaal. De kaartverkoop voor dit duel start morgen ...
HHC Hardenberg droomt van bekerstunt tegen AZ, FC 7 uur geleden — GVVV uit Veenendaal, kan wel gewed worden. Deze club uit de Tweede Divisie neemt het op tegen NEC. Voor de Nijmegenaren is dit natuurlijk de ...